Město Česká Kamenice se neustále snaží o zlepšování a zpříjemňování života ve městě, a to jak občanům, tak i jeho návštěvníkům. Nedílnou součástí života ve městě je i podnikání. Město si váží každého, kdo zde již podniká, nebo to zvažuje. Podnikání by však mělo mít svá pravidla. Nedílnou součástí je i vizuální prezentace podniku, prostřednictvím které se obchodníci snaží návštěvníky zaujmout.
Kvalitně zpracované vizuální prostředí a označení provozoven přispívá k celkovému zlepšení a odstranění tzv. vizuálního smogu – množství zmatených a agresivních reklam. Nekvalitní označení provozoven bez respektu k urbanistickému a architektonickému rázu poškozuje nejen vnímané okolí, ale také obchodníky.
Manuál byl vytvořen, aby představil pravidla pro dobrou reklamu a označování podniku v památkové zóně města Česká Kamenice. Cílem je nastavit zásady designu a umisťování reklamy ve veřejném prostoru. Manuál má pomoci zachovat architektonický a historický ráz celého města, aniž by byla omezena funkčnost provozoven.
Ke stažení –> Manuál reklamy města Česká Kamenice